my beloved friendssss

my beloved fwendxx 2

Thursday, 1 December 2011

hatiku milik mu

tanpe ku sedar...hatiku telah terpaut dgn nur muhd...setelah di tinggalkn muhd nur faisal....aku sukar tuk menerima lelaki kembali.....setelah beberapa minggu,seorg lelaki yg bernama nur muhd....telah (usha) aku dalam fb...aku berfikir panjang tok menerima beliau...aku decide tuk terima die...adakah cinta ku dan dia akn menjadi seperti cinta sebelum ini??

Friday, 25 November 2011

story....

mcm mane aku nk mule kn....um...ok la...aku da putos ngn zaref....n i got boy is better then him...anyway...the boy is  perfect ..... no one cant replace him....the boy name is mohd nur faisal....i love him ....i tot zaref will be the first love and last love...but....hm...:(.bole x kalu aku nk setie ngn dy...aku syg dy...hanye tuhan je yg tw...berape besar nyer cinte aku kt dye.....tanpe dy x bermakne lah hidop aku....

sorry if bahase ingeris aku terok...huhuhuhhu

Friday, 14 October 2011

my stories

aku ad 3 org sahabat karib...aq berkawan dgn dyeowg sjak kecil lg...
name dyeowg.
izaty amirah(dye suke merajuk,n suke nangis..dye comel ,kechik n cntik)
nur farahin(dy sentiase cool,,n pandai n cute)
saiful nizar(um...dy lelaki yg lembut,bkn nk kutuk dy tpy ny kenyataan.dy suke nangis kalu kene kacau.dy chubby,hensem la jugak...)
aq syg sngt kt dyeowg aq hrap aq kekal ngn dyeowg smpai akhir hyat aq...

Monday, 10 October 2011

cinta pertama

cinta pertame ialh cinta yg plg skar untk dilupekn.apekh i2hnye ungkapn manis madah punjagga atau benar2 trjadi bila hati sudah mencintai?itulah yg trjadi bila aku mula jtuh hati ketike zman skolah sehingge hatiku terantai meskipun lima thun terpisah dgan mohd aiman.terpisah dlam jrak dan waktu yg lame membuatkn penantian aku memudar dan tergnti dgn kehadirn mohd zariff.apekah yg terjadi apabila prtemuan kembali tercipta antara aku dan mohd aiman setelah lima tahun terpisah?

Sunday, 9 October 2011

hari ny

bila aku bangun pagi je..
aku teros tringat kt kekasih hati aku..
ape la agak nye yg die ngah wt skang eak?????
windu plak kt dy mase cuti skola ny...
um...kalau la aku dudok sbelah uma dia dah lame dah aq g tengok dy...
um....anything aq story la ea...bye bye...

Cinta hari ini.......

Celik mate... cinta berbunga2....
x tau kenape....
windu plak kat dy...um...
cintaku ini bermule dgn bff ku...
siape..?????
hmm..... die tau siape die.....
um...awi ny dy x skola so ,
ley la aq kol dy,,,
tpy.....
xder kedit la plak...um...
nty je la aku story nk g bli topup ny..papay